Домаћи задаци 7.4.-16.4.2020. (4. и 5. недеља)
Драги ученици,
Молим вас да пажљиво
прочитате ваше нове задатке. Саставе пишите
хемијском оловком. Кад све задатке урадите, сликајте и пошаљите најкасније до
16.4.2020. године, на мој мејл:
jpesicpetakov@gmail.com
Oво су ваше обавезе:
5. разред:
1. Систематизација знања о књижевним родовима и врстама, стилским
фигурама и формама приповедања.
(Радна свеска, стр. 73-75, 80-81);
2. Наставно проучавање
песама: Певам песму Милице
Стојадиновић Српкиње (Читанка, стр.171);
Домовина Душана
Васиљева,(Читанка, стр.173), Мој
отац трамвај вози Александра Вуча (Читанка, стр.175). Анализу урадити у свеску за сваку песму (књижевни род,
књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)
3. Реченица и реченични чланови. Главни и зависни реченични
чланови (Граматика, стр.148-149; Радна свеска, стр. 69); Комуникативна и предикатска
реченица(Граматика, стр. 150-151, Радна свеска, стр. 70) и Субјекат (Граматика, стр. 155-157) урадити задатке и вежбе.
6. разред:
1 Марко Краљевић, Вук Стефановић Караџић.; Вила,
Како је постало име Обилић, Вук
Стефановић Караџић(Читанка, стр.167-174). Анализу урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик,
споредни лик и порука).
2. Народне
песме: Марко Краљевић укида свадбарину,
Марко Краљевић и вила, Марко
Краљевић и Муса Кесеџија(Читанка, стр.175-182).
Анализу урадити у свеску за сваку песму (књижевни
род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука).
7.разред:
1. Прича о кмету Симану Иве Андрића (Читанка 7, Уметност речи,
стр. 233–236); Интерпретација одломка из Живота и прикљученија Доситеја Обрадовића (Читанка 7, Уметност речи,
стр. 181–185), Наставна обрада одломка из
комедије Покондирена тиква Јована
Стерије Поповића
(Читанка 7, Уметност речи,
стр. 186–194; Звучна читанка 7). Анализу урадити у свеску за
сва дела (књижевни
род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)
2. Безличне реченице.
(Граматика 7, Дар речи,
стр. 160–162; Радна свеска, стр. 114–115). Независне предикатске реченице – појам комуникативне
функције; подела на обавештајне, упитне,заповедне, жељне, узвичне (Граматика 7, Дар речи,
стр. 163–173; 180–181; Радна свеска, стр.
115–116). Урадити све задатке и вежбе.
8.разред:
1. Све ће то народ позлатити Лазе
Лазаревића
(Читанка 8, Уметност речи, стр. 224–230); драма Бановић Страхиња Борисава Михајловића
Михиза(Читанка 8, Уметност речи, стр. 90–96); Анализу
урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик,
споредни лик и порука);
2.Језик свакодневне комуникације – говорени и писани
(Граматика 8, Дар речи,
стр. 164–166; 167–169); Главне
особине писаних стилова јавне комуникације – публицистичког, научног,
административног.
(Граматика 8, Дар речи, стр. 170-173; стр. 225–227; Радна свеска, стр.146); Нормирање
језика. Бирократски језик. (Граматика 8, Дар речи, стр. 190–193, 233–237; Радна
свеска, стр. 118–119).
ПРИПРЕМНА НАСТАВА
Урадити све до 140. задатка!!!
Желим вам
срећан Ускрс!
No comments:
Post a Comment