Monday, April 6, 2020

Домаћи задаци 7.4.-16.4.2020. (4. и 5. недеља)

Драги ученици,
Молим вас да пажљиво прочитате ваше нове задатке. Саставе пишите хемијском оловком. Кад све задатке урадите, сликајте и пошаљите најкасније до
16.4.2020.  године, на мој мејл:
jpesicpetakov@gmail.com

Oво су ваше обавезе:

5. разред:

1. Систематизација знања о књижевним родовима и врстама, стилским фигурама и формама приповедања.
(Радна свеска, стр. 73-75, 80-81);

2. Наставно проучавање  песама: Певам песму Милице Стојадиновић Српкиње (Читанка, стр.171); Домовина Душана Васиљева,(Читанка, стр.173), Мој отац трамвај вози Александра Вуча (Читанка, стр.175). Анализу урадити у свеску за сваку песму (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)

3. Реченица и реченични чланови. Главни и зависни реченични чланови (Граматика, стр.148-149; Радна свеска, стр. 69); Комуникативна и предикатска реченица(Граматика, стр. 150-151, Радна свеска, стр. 70)  и Субјекат (Граматика, стр. 155-157) урадити задатке и вежбе.


6. разред:

1 Марко Краљевић, Вук Стефановић Караџић.; Вила, Како је постало име Обилић, Вук Стефановић Караџић(Читанка, стр.167-174). Анализу урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука).

2. Народне песме: Марко Краљевић укида свадбарину, Марко Краљевић и вила, Марко Краљевић и Муса Кесеџија(Читанка, стр.175-182). Анализу урадити у свеску за сваку песму (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука).



7.разред:

1. Прича о кмету Симану Иве Андрића (Читанка 7, Уметност речи, стр. 233–236); Интерпретација одломка из Живота и прикљученија Доситеја Обрадовића (Читанка 7, Уметност речи, стр. 181–185), Наставна обрада одломка из комедије Покондирена тиква Јована Стерије Поповића
(Читанка 7, Уметност речи, стр. 186–194; Звучна читанка 7). Анализу урадити у свеску за сва дела (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)



2. Безличне реченице.
(Граматика 7, Дар речи, стр. 160–162; Радна свеска, стр. 114–115). Независне предикатске реченице – појам комуникативне функције; подела на обавештајне, упитне,заповедне, жељне, узвичне (Граматика 7, Дар речи, стр. 163–173; 180–181; Радна свеска, стр. 115–116). Урадити све задатке и вежбе.



8.разред:

1. Све ће то народ позлатити Лазе Лазаревића
(Читанка 8, Уметност речи, стр. 224–230); драма Бановић Страхиња Борисава Михајловића Михиза(Читанка 8, Уметност речи, стр. 90–96); Анализу урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);

2.Језик свакодневне комуникације – говорени и писани
 (Граматика 8, Дар речи, стр. 164–166; 167–169); Главне особине писаних стилова јавне комуникације – публицистичког, научног, административног.
(Граматика 8, Дар речи, стр. 170-173; стр. 225–227; Радна свеска, стр.146); Нормирање језика. Бирократски језик. (Граматика 8, Дар речи, стр. 190–193, 233–237; Радна свеска, стр. 118–119).




ПРИПРЕМНА НАСТАВА
Урадити све до 140. задатка!!!
Желим вам срећан Ускрс!
Наставница Јасмина

No comments:

Post a Comment