Tuesday, April 21, 2020


Домаћи задаци 21.4.-25.4.2020. (6. недеља)

Драги ученици,
Молим вас да пажљиво прочитате ваше нове задатке. Саставе пишите хемијском оловком. Кад све задатке урадите, сликајте oбавезно назначите да је за 6. недељу, пошаљите најкасније до
28.4.2020.  године, на мој мејл:
jpesicpetakov@gmail.com

Oво су ваше обавезе:

5. разред:

1. Глаголски предикат (Граматика, стр. 152,153); Именски предикат (Граматика, стр. 153); Прикладна употреба речи и израза. Сувишне речи(Граматика, стр. 94; Радна свеска, стр.116).

2. Наставна обрада народне епске песме Свети Саво(Читанка, стр.178). Анализу урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука).




6. разред:

1. Књижевност – епика: Сирото ждребе, Светлана Велмар Јанковић(Читанка, стр.182-185). Анализу урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука).


2. Домаћи задатак(састав): Српски витезови (написати састав о Милошу Обилићу, Вуку Бранковићу или Марку Краљевићу).




7.разред:

1. Домаћи задатак(састав): Свако време има своје Феме



2. Напоредни односи међу независним реченицама
(Граматика 7, Дар речи, стр. 174–179; Радна свеска, стр. 116)
Приближава нам се лектира ,,Поп Ћира и поп Спира", С.Сремца. Молим вас да читате,Лектира ће бити после 1.маја.

8.разред:

1. Наставно проучавање комедије Сумњиво лице, Бранислава Нушића(Читанка 8, Уметност речи, стр. 113–121; Звучна читанка 8); Жан Батист Поклен – Молијер: Грађанин племић (Читанка 8, Уметност речи, стр. 107–112). Анализу урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);


2. Нормирање језика. Бирократски језик. Препознавање бирократског језика као облика манипулације људима помоћу језика (да би се прикрила информација, истакла сопствена ученост, ублажиле непријатне чињенице). „Превођење“ са бирократског на обичан језик.(Граматика 8, Дар речи, стр. 190–193, 233–237; Радна свеска, стр. 118–119)




ПРИПРЕМНА НАСТАВА
Урадити све до 170. задатка!!!

Наставница Јасмина


No comments:

Post a Comment