Домаћи задаци 30.3.-3.4.2020. (3. недеља)
Драги ученици,
Молим вас да пажљиво
прочитате ваше овонедељне задатке. Саставе пишите хемијском оловком. Кад све
задатке урадите, сликајте и пошаљите најкасније до
7.4.2020. године, на мој мејл:
jpesicpetakov@gmail.com
jpesicpetakov@gmail.com
Oво су ваше обавезе за
ову радну недељу:
5. разред:
1.Наставно
проучавање народних лирских песама о раду (Читанка стр.165-170);
У свеску
преписати једну песму и најважније о посленичким песмама са (стр.167);
2. Вук Ст. Караџић, Живот и обичаји народа српскога
(одломци)
(Читанка, стр.162) урадити анализу;
3. Непроменљиве
речи: предлози, прилози, Граматика (стр. 141-146).
Урадити задатке и у
свеску написати поделу и компарацију прилога и поделу предлога.
6. разред:
1. Граматика - Независне предикатске реченице (136-142 стр.), урадити све задатке и вежбе. У свеску преписати наслов и ДА ПОНОВИМО (стр.142);
Радна
свеска (78-79стр.);
2. Језичка култура: Стилске вежбе, увећано
и умањено значење речи Радна свеска
(96 стр.);
3.Граматика: : Писање
обавештења, вест и извештај (179-184стр.), урадити задатке.
Написати наслов и у свеску шта
је: обавештење, вест
и извештај(укратко).
7.разред:
1. Наставна обрада народне песме Иво Сенковић и ага од Рибника
(Читанка 7, Уметност речи,
стр. 168–174).
Анализу урадити у свеску (књижевни
род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);
2. Наставно проучавање народне епске песме Ропство Јанковић Стојана (Читанка 7, Уметностречи,
(стр. 175–179). Анализу
урадити у свеску
(књижевни род, књ.врста, локализација,тема,
гл.лик, споредни лик и порука);
3. Појам актива и пасива. Пасив
саграђен са речцом се и пасив саграђен са трпним придевом. Пасивне
субјекатско-предикатске реченице. (Граматика 7,
Дар речи, стр. 65–67, 159–160; Радна свеска, стр. 114). Урадити задатке.
8.разред:
1. Наставна
обрада ,,Писма из Италије“, Љубомира Ненадовића
(Читанка 8,
Уметност речи, стр. 212–215). Анализу
урадити у свеску
(књижевни род, књ.врста,
локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);
2.
Наставна обрада одломка из путописа ,,Африка“, Растка Петровића
(Радна свеска, стр. 25–28);
3. Репортажа као новинарски жанр. Употреба сликовитих речи
ради ефектног изражавања у репортажи.(Граматика 8, Дар речи, стр. 228–229);
4.
Написати састав: Дела Иве Андрића или Репортажа о .... или
Путујем, запажам,
бележим. Одговорити на једну тему.
ПРИПРЕМНА НАСТАВА
Урадити све до 110. задатка!!!
Желим вам успешан рад!!!!
Наставница Јасмина!
No comments:
Post a Comment