Tuesday, March 24, 2020


Домаћи задаци 23-27. 3.2020. (2. недеља)

Драги ученици,
Молим вас да пажљиво прочитате ваше овонедељне задатке. Саставе пишите хемијском оловком. Кад све задатке урадите, сликајте и пошаљите најкасније до
30.3.2020.  године, на мој мејл:jpesicpetakov@gmail.com

Oво су ваше обавезе за ову радну недељу:

5. разред:

1. ,,У царству гусара“ Михајла Петровића  Аласа (Читанка, стр. 156-158), прочитати, анализу урадити у свеску(књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);

2. Да сам на пустом острву, напишите састав;

3. Систематизација знања о глаголима и глаголским облицима. Радна свеска, (стр. 51-53).

6. разред:

1.  Граматика -  Слагање- преписати из уџбеника стр.134;
Прочитати  Уџбеник  (127-131стр.), урадити све задатке и вежбе.

2. Радна свеска -Творба речи (75-77 стр.);

3.Граматика: Састављено и растављено писање речи; писање имена васионских тела
(131-133стр.)
Написати наслов и у свеску преписати ДЕФИНИЦИЈУ И ОБРАТИ ПАЖЊУ(132стр.).

7.разред:

1. Хајдук Станко Јанка Веселиновића
(Читанка 7, Уметност речи, стр. 162–167)
Анализу урадити у свеску(књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)

2. Састав реченице у вези са врстама глагола. Активне субјекатско-предикатске реченице.
(Граматика 7, Дар речи, стр. 157–158; Радна свеска, стр. 112, 113)


8.разред:

1. ,,Пилипенда Симе Матавуља
(Читанка 8, Уметност речи, стр. 217–223)
Анализу урадити у свеску(књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);

2. „Старац и море Ернеста Хемингвеја, који се налазе у Радној свесци на стр. 37–40.

3. Наставно проучавање приповетке Мост на Жепи Иве Андрића
(Читанка 8, Уметност речи, стр. 237–241) и Наставна обрада приповетке Деца Иве Андрића
(Читанка 8, Уметност речи, стр. 231–236)
Анализу урадити у свеску(књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)


ПРИПРЕМНА НАСТАВА
Урадити све до 80. задатка!!!
Желим вам успешан рад!!!!
Наставница Јасмина!

No comments:

Post a Comment