Домаћи
задаци 23-27. 3.2020. (2. недеља)
Драги ученици,
Молим вас да пажљиво прочитате ваше овонедељне
задатке. Саставе пишите хемијском оловком. Кад све задатке урадите, сликајте и
пошаљите најкасније до
30.3.2020. године, на мој мејл:jpesicpetakov@gmail.com
30.3.2020. године, на мој мејл:jpesicpetakov@gmail.com
Oво су ваше обавезе за ову радну недељу:
5. разред:
1. ,,У царству гусара“ Михајла Петровића
Аласа (Читанка, стр. 156-158), прочитати, анализу урадити у свеску(књижевни род,
књ.врста, локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);
2. Да сам на пустом острву, напишите састав;
3. Систематизација знања о глаголима и глаголским
облицима.
Радна свеска, (стр. 51-53).
6. разред:
1. Граматика
- Слагање- преписати из уџбеника стр.134;
Прочитати Уџбеник (127-131стр.), урадити све задатке и вежбе.
2. Радна свеска -Творба речи (75-77 стр.);
3.Граматика: Састављено и растављено писање речи; писање имена васионских тела
(131-133стр.)
Написати наслов и у свеску преписати ДЕФИНИЦИЈУ И ОБРАТИ ПАЖЊУ(132стр.).
7.разред:
1. Хајдук Станко Јанка Веселиновића
(Читанка 7, Уметност речи,
стр. 162–167)
Анализу урадити у свеску(књижевни род, књ.врста,
локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)
2. Састав реченице у
вези са врстама глагола. Активне субјекатско-предикатске реченице.
(Граматика 7, Дар речи,
стр. 157–158; Радна свеска, стр. 112, 113)
8.разред:
1. ,,Пилипенда“ Симе Матавуља
(Читанка 8,
Уметност речи, стр. 217–223)
Анализу урадити у свеску(књижевни род, књ.врста,
локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука);
2. „Старац и море“ Ернеста
Хемингвеја, који се налазе у Радној свесци на стр. 37–40.
3. Наставно
проучавање приповетке Мост на Жепи Иве Андрића
(Читанка 8,
Уметност речи, стр. 237–241) и Наставна обрада приповетке Деца
Иве Андрића
(Читанка 8, Уметност речи, стр. 231–236)
Анализу урадити у свеску(књижевни род, књ.врста,
локализација,тема, гл.лик, споредни лик и порука)
ПРИПРЕМНА
НАСТАВА
Урадити све до 80.
задатка!!!
Желим
вам успешан рад!!!!
Наставница Јасмина!
No comments:
Post a Comment