Домаћи
задаци (2. недеља наставе на даљину школске 2020/21.)
Драги
ученици,
Молим вас
да пажљиво прочитате ваше задатке. Кад све задатке урадите,
сликајте, oбавезно назначите да је за 2. недељу,
пошаљите најкасније до
11.12.2020.
године, на мој мејл:
jpesicpetakov@gmail.com или на мој Viber.
Обавезно
гледајте часове на РТС-у.
Oво
су ваше обавезе:
5.
разред:
1. Наставно
проучавање Десанка Максимовић: „Сребрне плесачице“ (Читанка, стр.64 ), Војислав Илић: „Зимско јутро“ (Читанка, стр.61). Анализу урадити у
свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл. лик, споредни лик и порука).
2. Богаћење речника: синоними и антоними (Жубор језика, стр.90-92), у свеске преписати шта су синоними и антоними. Урадити
задатке на стр.91.
6.
разред:
1.Књижевност
- Вук
Караџић: „Живот и
обичаји народа српскога“ (Читанка, стр.167-168, 173-174 ).
Анализу
урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик,
споредни лик и порука).
2. Једначење сугласника по месту изговора Говор
и језик (стр.60-61),
Радна свеска (стр.48)
7.разред:
1-Момо Капор: ,,Мали Принц" и Душан Поп Ђурђев: ,,Лет лионског
Икара", час гледате на РТС-у уторак . Анализу
урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик,
споредни лик и порука).
2.
Граматика: Глаголска и прилошка синтагма. Урадити (стр.85-89.)
прочитати лекцију и урадити задатке. Језичка култура: Функционални стилови: књижевноуметнички
и публицистички (стр.192-197).
8.разред:
1.Књижевност: Оскар Давичо: „Србија“ (Читанка, стр.199-201.) Анализу
урадити у свеску (књижевни род, књ.врста, локализација,тема, гл.лик,
споредни лик и порука).
2. Граматика – Напоредни односи у комуникативној реченици-
погледати на мом блогу и записати поделу и примере у свеску.
Желим
вам успешан рад!
Ваша наставница Јасмина
No comments:
Post a Comment